آخرین اخبار و جدید ترین نمونه سوالات پیام نور

وبلاگ اطلاع رسانی از اخبار و اطلاعیه های پیام نور

آخرین اخبار و جدید ترین نمونه سوالات پیام نور

وبلاگ اطلاع رسانی از اخبار و اطلاعیه های پیام نور

آخرین اخبار و جدید ترین نمونه سوالات پیام نور

اطلاع از آخرین اخبار پیام نور و دانلود نمونه سوالات پیام نور


پیام نور سوال در تلگرام
https://telegram.me/psoal

۵ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دعوت رئیس دانشگاه پیام نور از دانشگاهیان برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

رئیس دانشگاه پیام نور طی پیامی ضمن تبریک سالروز سی و هفتمین بهار عزت و آزادی ، دانشگاهیان را به حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

متن پیام دکتر رستمی ابوسعیدی بدین شرح است:

پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در یوم الله 22 بهمن ماه نقطه عطف تاریخ و نمونه وحدت، همدلی ، ایثار و فداکاری ملت ایران است. در آن ایام نورانی، ملت سرافراز ایران اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) عمیق ترین تحولات حماسه آفرین را بر محور ایمان رقم زدند و با ایستادگی بر سر آرمان ها و ارزش های اسلام ناب، دست بیگانگان و مستکبران را از تعرض به کشور ولایتمدار خویش کوتاه کردند.

اینک که این ثمره ارزشمند، سی و هفتمین سال خود را سپری می کند، بر هر ایرانی سرافراز لازم است که برای دفاع از آرمان های بنیانگذار انقلاب و شهدای سرافرازش و نیز حفظ آرمان های انقلاب اسلامی، تا پای جان ایستادگی کند.

اکنون که در ایام اوج افتخارات نظام جمهوری اسلامی قرار داریم، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام نور با شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن 1393 با حضوری هوشیارانه،‌ تجدید میثاق با آرمان های والای حضرت امام خمینی (ره) و بیعت مجدد با مواضع حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، عزم، عزت و عظمت ملت سرافراز ایران اسلامی را به نمایش در می آورند . این حضور پرشور قطعا نمایانگر وحدت و همدلی مردم ایران و گامی سازنده در جهت تحقق اهداف دولت محترم تدبیر و امید و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دوران طلایی پسا برجام است .

اینجانب بار دیگر از جامعه دانشگاهی و اساتید و پژوهشگران کشور که نقشی برجسته و تاثیرگذار در حفظ آرمان های انقلاب شکوهمند اسلامی دارند، دعوت می نمایم تا همصدا با دیگر اقشار جامعه در راهپیمایی22 بهمن ماه حضور یابند.


  • ۰
  • ۰

دانشگاه پیام نور خراسان شمالی میزبان اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان کشور

تیم ملی تیراندازی با کمان کشور برای یک اردوی 20 روزه در دانشگاه پیام نور خراسان شمالی استقرار یافت.

دکتر مسعودی فرد در مراسم استقبال در جمع ورزشکاران، مسئولین فدراسیون و دانشجویان ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی و نثار درود به روان پاک شهیدان و امام راحل گفت: انقلاب اسلامی غلبه تفکر مترقی، حیات بخش و عزت آفرین اسلام بر اندیشه کهنه و پوسیده شاهنشاهی بود و یکی از برکات انقلاب در طی این 37 سال رشد فزاینده مراکز علمی، دانشگاهی و توجه جدی به مقوله ورزش و مسابقات ورزشی است.

وی افزود : افتخار میزبانی شما ورزشکاران عزیز که افتخار این کشور و جوانان هستید بعهده این دانشگاه است و خانواده پر مهر و محبت پیام نور تمام سعی و تلاشش را بکار خواهد گرفت تا این که شما عزیزان بتوانید با آماده سازی و تمرینات لازم در عرصه جهانی بدرخشید.

قابل ذکر است تیم ملی تیر و کمان کشور در سه رده سنی کار خود را از مورخه بهمن لغایت اسفند ماه  در محل سالن ورزشی دانشگاه پیام نور مرکز بجنورد ادامه خواهد داد.


  • ۰
  • ۰

امضای تفاهم نامه همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و مرکز آموزش مدیریت دولتی

تفاهم نامه همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و مرکز آموزش مدیریت دولتی امضا شد.

دکتر اکبری قائم مقام رئیس دانشگاه پیام نور در جلسه امضای تفاهم نامه بااشاره به توانمندی های این دانشگاه گفت: دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگ ترین دانشگاه دولتی دارای ظرفیت ها و توانمندی های بسیاری است و آمادگی خود را برای همکاری مشترک در کلیه زمینه های علمی، آموزشی و پژوهشی اعلام می نماید.

دکتر ملک اخلاق نیز ضمن استقبال از این همکاری مشترک اظهار داشت: همکاری مرکز آموزش مدیریت دولتی و دانشگاه پیام نور می تواند منشا خدمات ارزنده ای برای کشور باشد.

وی افزود: مرکز آموزش مدیریت دولتی آمادگی دارد که در زمینه پژوهش های کاربردی به همراه دانشگاه پیام نور اقدامات ارزنده ای را انجام دهد.


  • ۰
  • ۰

انتشار و رونمایی 30 عنوان کتاب چاپ اول دانشگاه پیام نور در دهه فجر

: معاونت فناوری و پژوهش دانشگاه از انتشار و رونمایی 30 عنوان کتاب چاپ اول به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

دکتر علی پور، معاون فناوی و پژوهش اظهار داشت: به مناسبت دهه مبارک فجر و با توجه به آغاز نیمسال دوم سال تحصیلی 95-94 و به منظور تامین منابع آموزشی دانشجویان، 30 عنوان کتاب چاپ اول دانشگاه منتشر و رونمایی می شود.

گفتنی است، دانشگاه پیام نور از سال 1367 تاکنون بیش از 2100 عنوان کتاب چاپ اول منتشر کرده و بیش از 900 عنوان کتاب نیز در این دانشگاه در دست تدوین است.

 


  • ۰
  • ۰

ثبت نام ۷۳ هزار نفر در کنکور سراسری ۹۵/ ۲۸ بهمن آخرین مهلت ثبت نام

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ۷۳ هزار و ۸۴ نفر در آزمون سراسری سال ۹۵ ثبت نام کرده اند.

حسین توکلی افزود: آزمون سراسری سال ۹۵ به منظور پذیرش دانشجو در دوره های روزانه، شبانه، نیمه حضوری، مجازی و پردیس های خودگردان و دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیر دولتی و همچنین کد رشته های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد برگزار می شود.

توکلی گفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون سراسری سال ۹۵ از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش sanjesh.org تا روز چهارشنبه ۲۸ بهمن ماه پایان می پذیرد.

مشاور عالی سازمان سنجش افزود: پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی صورت می گیرد. داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال است با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و پرداخت مبلغ ۱۸۰.۰۰۰ ریال (۱۸ هزار تومان) به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در پذیرش، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

توکلی گفت: دارندگان دیپلم نظام قدیم (بدون توجه به نوع دیپلم)، دانش آموزان دوره پیش دانشگاهی و یا فارغ التحصیلان پیش دانشگاهی (بدون توجه به نوع مدرک پیش دانشگاهی) می توانند بر اساس رشته های تحصیلی مورد علاقه خود متقاضی یکی از گروه های آزمایشی ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان های خارجی شوند.

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون گفت: کارت شرکت در آزمون تمامی داوطلبان از روز یکشنبه ۲۰ تیر تا چهارشنبه ۲۳ تیرماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت. داوطلبانی که در دو یا سه گروه آزمایشی داوطلب شده اند در زمان دریافت کارت باید بر حسب مورد کارت های گروه آزمایشی دوم و یا گروه آزمایشی دوم و سوم را دریافت کنند.

وی گفت: آزمون سراسری سال ۹۵ در صبح و بعد از ظهر روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۴ و ۲۵ تیرماه ۹۵ در حوزه های امتحانی مربوط برگزار می شود و کارنامه در دهه دوم مردادماه منتشر می شود.