آخرین اخبار و جدید ترین نمونه سوالات پیام نور

وبلاگ اطلاع رسانی از اخبار و اطلاعیه های پیام نور

آخرین اخبار و جدید ترین نمونه سوالات پیام نور

وبلاگ اطلاع رسانی از اخبار و اطلاعیه های پیام نور

آخرین اخبار و جدید ترین نمونه سوالات پیام نور

اطلاع از آخرین اخبار پیام نور و دانلود نمونه سوالات پیام نور


پیام نور سوال در تلگرام
https://telegram.me/psoal

  • ۰
  • ۰

دعوت رئیس دانشگاه پیام نور از دانشگاهیان برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

رئیس دانشگاه پیام نور طی پیامی ضمن تبریک سالروز سی و هفتمین بهار عزت و آزادی ، دانشگاهیان را به حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

متن پیام دکتر رستمی ابوسعیدی بدین شرح است:

پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در یوم الله 22 بهمن ماه نقطه عطف تاریخ و نمونه وحدت، همدلی ، ایثار و فداکاری ملت ایران است. در آن ایام نورانی، ملت سرافراز ایران اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) عمیق ترین تحولات حماسه آفرین را بر محور ایمان رقم زدند و با ایستادگی بر سر آرمان ها و ارزش های اسلام ناب، دست بیگانگان و مستکبران را از تعرض به کشور ولایتمدار خویش کوتاه کردند.

اینک که این ثمره ارزشمند، سی و هفتمین سال خود را سپری می کند، بر هر ایرانی سرافراز لازم است که برای دفاع از آرمان های بنیانگذار انقلاب و شهدای سرافرازش و نیز حفظ آرمان های انقلاب اسلامی، تا پای جان ایستادگی کند.

اکنون که در ایام اوج افتخارات نظام جمهوری اسلامی قرار داریم، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام نور با شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن 1393 با حضوری هوشیارانه،‌ تجدید میثاق با آرمان های والای حضرت امام خمینی (ره) و بیعت مجدد با مواضع حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، عزم، عزت و عظمت ملت سرافراز ایران اسلامی را به نمایش در می آورند . این حضور پرشور قطعا نمایانگر وحدت و همدلی مردم ایران و گامی سازنده در جهت تحقق اهداف دولت محترم تدبیر و امید و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دوران طلایی پسا برجام است .

اینجانب بار دیگر از جامعه دانشگاهی و اساتید و پژوهشگران کشور که نقشی برجسته و تاثیرگذار در حفظ آرمان های انقلاب شکوهمند اسلامی دارند، دعوت می نمایم تا همصدا با دیگر اقشار جامعه در راهپیمایی22 بهمن ماه حضور یابند.