آخرین اخبار و جدید ترین نمونه سوالات پیام نور

وبلاگ اطلاع رسانی از اخبار و اطلاعیه های پیام نور

آخرین اخبار و جدید ترین نمونه سوالات پیام نور

وبلاگ اطلاع رسانی از اخبار و اطلاعیه های پیام نور

آخرین اخبار و جدید ترین نمونه سوالات پیام نور

اطلاع از آخرین اخبار پیام نور و دانلود نمونه سوالات پیام نور


پیام نور سوال در تلگرام
https://telegram.me/psoal

  • ۰
  • ۰

ثبت نام ۷۳ هزار نفر در کنکور سراسری ۹۵/ ۲۸ بهمن آخرین مهلت ثبت نام

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ۷۳ هزار و ۸۴ نفر در آزمون سراسری سال ۹۵ ثبت نام کرده اند.

حسین توکلی افزود: آزمون سراسری سال ۹۵ به منظور پذیرش دانشجو در دوره های روزانه، شبانه، نیمه حضوری، مجازی و پردیس های خودگردان و دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیر دولتی و همچنین کد رشته های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد برگزار می شود.

توکلی گفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون سراسری سال ۹۵ از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش sanjesh.org تا روز چهارشنبه ۲۸ بهمن ماه پایان می پذیرد.

مشاور عالی سازمان سنجش افزود: پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی صورت می گیرد. داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال است با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و پرداخت مبلغ ۱۸۰.۰۰۰ ریال (۱۸ هزار تومان) به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در پذیرش، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

توکلی گفت: دارندگان دیپلم نظام قدیم (بدون توجه به نوع دیپلم)، دانش آموزان دوره پیش دانشگاهی و یا فارغ التحصیلان پیش دانشگاهی (بدون توجه به نوع مدرک پیش دانشگاهی) می توانند بر اساس رشته های تحصیلی مورد علاقه خود متقاضی یکی از گروه های آزمایشی ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان های خارجی شوند.

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون گفت: کارت شرکت در آزمون تمامی داوطلبان از روز یکشنبه ۲۰ تیر تا چهارشنبه ۲۳ تیرماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت. داوطلبانی که در دو یا سه گروه آزمایشی داوطلب شده اند در زمان دریافت کارت باید بر حسب مورد کارت های گروه آزمایشی دوم و یا گروه آزمایشی دوم و سوم را دریافت کنند.

وی گفت: آزمون سراسری سال ۹۵ در صبح و بعد از ظهر روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۴ و ۲۵ تیرماه ۹۵ در حوزه های امتحانی مربوط برگزار می شود و کارنامه در دهه دوم مردادماه منتشر می شود.