آخرین اخبار و جدید ترین نمونه سوالات پیام نور

وبلاگ اطلاع رسانی از اخبار و اطلاعیه های پیام نور

آخرین اخبار و جدید ترین نمونه سوالات پیام نور

وبلاگ اطلاع رسانی از اخبار و اطلاعیه های پیام نور

آخرین اخبار و جدید ترین نمونه سوالات پیام نور

اطلاع از آخرین اخبار پیام نور و دانلود نمونه سوالات پیام نور


پیام نور سوال در تلگرام
https://telegram.me/psoal

  • ۰
  • ۰

افزایش تعداد دانشگاه‌های پیام نور مازندران به 18 واحد

رئیس دانشگاه پیام نور مازندران گفت: در سال‌های ابتدایی تنها دو مرکز پیام نور در بهشهر و ساری در دانشگاه پیام‌نور مازندران فعالیت داشت اما اکنون تعداد مراکز و واحدهای پیام نور استان به 18 عدد رسیده است.

اسدالله دیوسالار در مراسم افتتاح دانشگاه پیام نور بهنمیر، دانشگاه پیام نور را مولود انقلاب اسلامی دانست و گفت: دانشگاه پیام نور بر اساس نیاز، برای رعایت عدالت آموزشی توسط شورای انقلاب فرهنگی شکل گرفت.

وی تصریح کرد: در سال‌های ابتدایی تنها دو مرکز پیام نور در بهشهر و ساری فعالیت داشت اما اکنون تعداد مراکز و واحدهای پیام نور استان به 18 عدد رسیده است.

رئیس دانشگاه پیام نور مازندران خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام نور در مازندران به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی در سطح استان محسوب می‌شود.

دیوسالار اظهار کرد: این دانشگاه حدود 100 هزار فارغ‌التحصیل در سطح استان دارد و مدرک این دانشگاه را نیز دانشگاه‌های دنیا به عنوان مدرکی معتبر قبول دارند.

سیدعلی اسد فرماندار شهرستان بابلسر نیز در این آئین با اشاره به وجود امنیت در کشور و لزوم قدردان بودن در برابر این نعمت گفت: باید در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات هفتم اسفند حضوری شورانگیز داشته باشیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: در دهه 60 که اینترنت نبود دانشگاه پیام نور با آموزش غیرحضوری، نیمه وقت، و پاره وقت توانست دانشجویانی را تربیت کند که اکنون خودشان دانشجو تربیت می‌کنند.

وی با اشاره به لزوم شناسایی نیازهای آموزشی و ارائه رشته‌های مناسب برای رفع نیاز، تأکید کرد: تلاش شود تا آموزش حرفه محور باشد تا اگر دانشجویانی فارغ التحصیل شدند نگران بیکاری نباشند.

رستگار رئیس دانشگاه پیام نور بهنمیر نیز، اظهار کرد: این دانشگاه در سال 91 کلنگ زنی شد و فعالیت خود را با چهار دانشجو آغاز کرد اما اکنون حدود 700 دانشجو در این مرکز تحصیل می‌کنند که این امر می‌تواند نقطه امیدی برای رسیدن به اهداف‌مان باشد.

رستگار افزود: مجموع هزینه احداث این دانشگاه تا به امروز حدود یک میلیارد و 100میلیون تومان بوده است.

وی یادآور شد: هفت رشته تحصیلی حقوق، حسابداری، مدیریت بازرگانی، ادبیات فارسی، زبان انگلیسی، علوم تربیتی و فقه اسلامی در دانشگاه پیام‌نور بهنمیر ارائه می‌شود.