آخرین اخبار و جدید ترین نمونه سوالات پیام نور

وبلاگ اطلاع رسانی از اخبار و اطلاعیه های پیام نور

آخرین اخبار و جدید ترین نمونه سوالات پیام نور

وبلاگ اطلاع رسانی از اخبار و اطلاعیه های پیام نور

آخرین اخبار و جدید ترین نمونه سوالات پیام نور

اطلاع از آخرین اخبار پیام نور و دانلود نمونه سوالات پیام نور


پیام نور سوال در تلگرام
https://telegram.me/psoal

  • ۰
  • ۰

چند درصد دانشجویان پیام نور از وام شهریه متغیر استفاده کردند؟

دانشگاه پیام نور آمار دانشجویانی که ثبت نام وام شهریه متغیر را انجام داده اند را اعلام کرد.

براساس آنچه که دانشگاه پیام نور اعلام کرده است تنها 4 درصد دانشجویان برای وام شهریه متغیر با کارمزد 4 درصد ثبت نام کرده اند.

دکتر تنها ، مدیرکل دفتر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه کلیه دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد که شهریه ثابت را واریز نموده و نسبت به انتخاب واحد اولیه اقدام نموده اند می توانند از تسهیلات قرض الحسنه جهت شهریه متغیر استفاده نمایند، اظهار داشت: مهلت دریافت وام تا 24 بهمن ماه ادامه دارد و کلیه متقاضیان می توانند با مراجعه به https://loan.irankish.com نسبت به ثبت درخواست دریافت تسهیلات اقدام نمایند.

وی افزود: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده، دانشجویان صرفا از طریق اینترنت و بدون نیاز به مراجعه به بانک می توانند نسبت به دریافت وام اقدام نمایند.

مدیرکل دفتر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه پیام نور در حالی عنوان کرده است که دانشجویان پیام نور استقبال گسترده و ثبت نام بیش از 40 هزار دانشجو برای دریافت وام قرض الحسنه شهریه صورت گرفته است که اگر نگاهی دقیق به موضوع داشته باشیم  ، متوجه خواهیم شد این تعداد شامل تنها 6 درصد دانشجویان پیام نور می شود که نسبت به ثبت نام وام شهریه متغیر اقدام کرده اند !

اگر دانشگاه پیام نور 700 هزار دانشجو داشته باشد 40 هزار نفر یعنی رقمی کمتر از ۶ درصد دانشجویان که با خوشبینانه ترین حالت آن را 6 درصد در نظر گرفته ایم!