آخرین اخبار و جدید ترین نمونه سوالات پیام نور

وبلاگ اطلاع رسانی از اخبار و اطلاعیه های پیام نور

آخرین اخبار و جدید ترین نمونه سوالات پیام نور

وبلاگ اطلاع رسانی از اخبار و اطلاعیه های پیام نور

آخرین اخبار و جدید ترین نمونه سوالات پیام نور

اطلاع از آخرین اخبار پیام نور و دانلود نمونه سوالات پیام نور


پیام نور سوال در تلگرام
https://telegram.me/psoal

  • ۰
  • ۰

برگزاری 8 نشست انتخاباتی در دانشگاه پیام نور لرستان

‌مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام‌نور لرستان گفت: این دانشگاه میتواند نقش بهسزایی را در ترغیب و تشویق مردم برای حضور حداکثری در پای صندوقهای رأی ایفاء کند.

یزدان سهرابی در جلسهای که به منظور ایجاد هماهنگی بین دانشگاه‌ها برای نقشآفرینی در برگزاری باشکوه‌ انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان با حضور دبیران تشکلهای دانشجویی، مدیران فرهنگی و معاونین نهاد رهبری در دانشگاه لرستان برگزار شد، بیان کرد: هشت نشست انتخاباتی با موضوع انتخاب اصلح تا زمان برگزاری انتخابات با استفاده از ظرفیت اساتید در دانشگاه پیام نور لرستان برگزار میشود.

وی افزود: بر اساس بخشنامه ابلاغی هیچ کاندیدایی حق حضور در دانشگاه پیام نور را ندارد اما در مجموع این دانشگاه در راستای روشنگری با موضوع تبیین انتخاب اصلح و همچنین فراهم کردن بستر برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش میکند.

مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور لرستان بیان کرد: این دانشگاه با 25 هزار دانشجو و 9 مرکز در سطح استان میتواند نقش بهسزایی را در ترغیب و تشویق مردم برای حضور حداکثری در پای صندوقهای رأی ایفاء کند.

سهرابی همچنین با اشاره به تعدد کاندیداهای تایید صلاحیت شده مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان خرمآباد پیشنهاد داد که دانشگاه‌ها برای برگزاری مناظرههای انتخاباتی بین کاندیداهای خبرگان رهبری پیشقدم شوند.